הפבקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מניקה תוך שילוב עם מטרנה במשך 3 וחצי חודשים. עוד חודש אני חוזרת לעבודה והייתי רוצה להפסיק להניק. התחלתי בהדרגה להניק פחות ולתת יותר מטרנה אבל התחיל להיווצר לי גודש בחזה. איך מפסיקים נכון כך שלא יווצר גודש? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, תניקי. כך מפסיקים באופן הדרגתי. לאט לאט זה יפסק. חזרה לעבודה היא לא סיבה להפסיק לגמרי אז אפשר מידי פעם להיניק עד שאת כבר לא מרגישה מלאות או שהתינוק כבר לא רוצה לינוק. זאת הדרך הטבעי ביותר לגמול. בברכה אלן
תודה על התשובה. אך הבעיה היא איך לעשות זאת בהדרגה כך שלא יווצר גודש. אני מאוד סובלת מזה תודה