חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ילד בן שלוש וחודשיים ותינוק בן 5 חודשים. הגדול מקנא בקטן שהוא יונק ומבקש ממני חלב. אני שואבת ונותנת לגדול לשתות חלב אם בכוס. זה בסדר?????? תודה.
היי נירית, מה יכול להיות "לא בסדר" אם נותנים חלב אם לילד? אנחנו לא מהססים לתת חלב מפרה שאנחנו אפילו לא מכירים!! אפילו אם הוא מבקש לינוק כדאי לתת לו - הוא רק מנסה אותך לראות אם את מוכנה לעשות עבורו מה שאת עושה לקטן! אין כל רע בזה. הוא לא הראשון שמבקש. קורה הרבה. אם נותנים לו לנסות לינוק - לרוב לא יודעים אפילו מה לעשות שם - ואז לא מבקשים שינית. בברכה אלן