חיתול כבד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני יודעת שתינוק אשר יונק היטב אמור לעשות 5-6 חיתולים רטובים . האם הכוונה לחתיולים כבדים?, מהו חיתול כבד?
שלום יעל תינוק יונק אמור לעשות בן 6-8 חיתולים רטובים ביממה . החיתול לא חייב להיות מאוד כבד אך הוא חייב להיות רטוב. היום החיתולים סופגים כולכך טוב, שמאוד קשה לדעת אם הוא רוטב או לא. לכן , על מנת לתת לך תחושה בידיים , קחי חיתול יבש ,הרטיבי אותו ב 4 כפות מים , והשווי לחיתול יבש . כך זה אמור להרגיש !. בהצלחה נירית