הנקה לאחר שתיית והזרקת חומר ניגודי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אישתי מניקה מזה חודש מחר היא אמורה לעשות בדיקת CT ולשתות חומר ניגודי. כמו כן אמורים להזריק לה חומר ניגודי חשם ביצוע הצילום. כמה זמן לאחר השתייה וההזרקה אפשר לחזור להניק? האם צריך לווצע מספר שאיבות ןלזרוק את החלב וכמה ? תודה
שלום שימי אחרי בדיקת סי טי יש להמתין 24 שעות עד לחזרה להנקה לבנתיים על מנת לא ליצור מצב של גודש יש לשאוב לפחות כל 3 שעות .( את החלב לצערי לזרוק ) תרגישו טוב נירית