וסת אחרי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חודשיים וקצת אחרי לידה ב"ה. אני מניקה את ביתי באופן מלא (הנקה בלבד). היום התחילו לי קצת כאבי בטן ודימום קל (מה שנראה כתחילת מחזור..). האם זאת תופעה מקובלת? (לפי מה שידוע לי הוסת אמור להתאחר מאוד כשמניקים מלא) האם זה עלול לפגוע בהנקה? אני רוצה להניק מלא כמה שניתן ודי חוששת מזה.. והאם זה אומר שמעכשיו הוסת יופיע קבוע? (יחזור כרגיל)
שלום הדסה זה אכן מקובל לקבל מחוזר בזמן ההנקה יש נשים שהמחזור אצלן חוזר מספר חודשים אחרי הלידה עם הנקה מלאה ויש כאלו שהוא אינו חוזר אצלן גם שנתיים ויותר. זה מאד אינדיבידואלי ותלוי מערכת ההורמונאלית של האישה. קבלת מחזור אינה פוגעת בהנקה .המשיכי להניק רגיל שבת שלום נירית