מחזור בהנקה לאחר 7 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 7 חודשים יונק ומקבל פרות וירקות אתמול קבלתי מחזור ראשון אחרי 7 חודשים מהלידה ,שאלתי היא האם עכשיו אני יקבל כל חודש מחזור או שמניקים יהיו הפרשים גדולים יותר בין המחזורים,למשל מחזור אחת לחודשיים שלוש ,או שיש מצב שאני לא יקבל עכשיו מחזור עד סיום ההנקה,או שאם כבר קבלתי עכשיו אני אמשיך לקבל כל חודש?
שלום יהודית שלום יעל קבלת המחזור החודשי הינה אנדיודואלית ומשתנה מאישה לאישה יש נשים שמקבלות מחזור כל חודש ויש נשים שלא מקבלות מחזור גם בהנקה חלקית וחודשים רבים אחרי הלידה או שמקבלות מחזור לא סדיר . אם המחזור יגיע באופן לא סדיר ,בשביל השקט הנפשי שלך , לכי להבדק אצל רופא נשים . שבת שלום נירית