הבנה לקראת ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 37 להריון מתכוונת להניק לאחר הלידה.הבנתי שמומלץ מאוד להשתמש בפטמות סיליקון וכדאי להתחיל לישון איתם בלילה כבר מעכשיו על מנת שהפטמה תתקבע טוב יותר בשלב ההנקה. עד כמה זה נכון??? והאים מומלץ???
שלום סים ממש לא מומלץ !!! שימוש בפטמות סילקון נועד רק במצבים מסיומים הדורשים התערבות חיצונית אם אין סיבה אמיתי הדורשת שימוש בפטמות סילקון לא כדאי להשתמש בהן סתם כי שימוש לא נכון בהם יכול לגרום לירידה באספקת החלב. אני ממליצה שתצטרפי למפגש הכנה להנקה לפני הלידה .מפגש מסוג זה ייתן לך כלים ראשונים להבנת תהליך ההנקה ויקל עליך מאוד עם הלידה בהצלחה נירית