העדפת צד אחד וכתם לבן על הפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ליועצת הנקה, בני בן 11 שבועות, מסרב לינוק יותר מ-3 דקות משד ימין (אין בעיה של חלב) ,ובשד שמאל מופיע כתם לבן לאחר ההנקה וכאבים חזקים. ההצמדות שלו לשני הצדדים טובה. מה לדעתכן הסיבה להעדפת צד ? ואיך ניתן לפתור אותה?
שלום העדפת צד מסוים קיימת בהרבה מקרים, לעיתים זה קשור לייצור החלב, לזרם בצד הזה ולפעמים קשור להעדפה מולדת של התינוק לגבי הפניית הראש לכיוון מסויים, יש תינוקות רבים בגיל של בנך שיונקים באופן יעיל ( בייחוד אם לאימא יש אספקת חלב טובה ) שמצלחים לסיים את המנה אחרי דקות מעטות . הלבנה של הפטמה יכולה להיגרם מחיבור לא נכון או מתופעה שנקראת ריינו . קשה מאוד וגם לא נכון לאבחן את זה בפורום הייתי ממליצה לפנות לד"ר ליבוביץ לעזרה באבחון ובהמלצות לטיפול. שבת שלום נירית