תחושתצ צריבה במהלך הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביתי בת שבועיים וחצי, יונקת מלא, בימים האחרונים לקראת סוף כל יניקה בשד אחד ישנה מין תחושת צריבה פנימית לפעמים מרגיש שהשד ריק, אבל הצריבה כלכך חזקה שאני נאלצת לשחרר את האחיזה ולחבר אותה לצד השני על מנת לאפשר לצד לנוח... תחושת הצריבה לא נעלמת מיד... אציין גם כי הפטמות שלי מעט סדוקות ואני עדיין עם משחת לנולין כל הזמן... על מה עשויה להצביע הצריבה, האם יש ביעוץ נוסף רפואי או אחר?! תודה
שלום שירה אם הפיטמות שלך עדין סדוקות ההתי ממליצה לפנות ליעוץ הנקה.יתכן ותחושת הצריבה נובעת מחיבור לא נכון. בהצלחה נירית