מחזור בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה את בתי בת ה- 11 חודשים (בנוסף אוכלת ארוחות מוצקות) , ועדיין לא קיבלתי מחזור. האם זה תקין? אם ברצוני לנסות להכנס שוב להריון, האם כדאי קודם לחכות למחזור (הבנתי שיש איזשהו איבר שמזדקן כל עוד אין מחזור וזה מסוכן בהריון). האם אתה ממליץ על שימוש בכדורים להחזרת המחזור, או שעדיף לחכות שיחזור באופן טבעי? אודה לתשובה לכל שאלותיי , תודה!
שלום הדר זה אכן תקין קבלת המחזור החודשי אנדיודואלית ומשתנה מאישה לאישה יש נשים שמקבלות מחזור מיד אחרי הלידה כל חודש ויש נשים שלא מקבלות מחזור גם בהנקה חלקית וחודשים רבים אחרי הלידה. כעיקרון הנקה אינה מפריעה לכניסה להריון ויש מצבים שנשים שטרם קיבלו מחזור אחרי הלידה מביציות ומכאן שהן יכולת להיכנס להריון ,כל אחת בנויה אחרת, מה שצריך לעשות זה לנסות ולחכות, לא להיזהר יותר מידי ולקוות.... בהצלחה נירית נ.ב. בכל מקרה כדאי להתייעץ עם רופא הנשים שלך .