ניתוח הגדלת חזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני 5 חודשים אחרי לידה ומעוניינת לעשות ניתוח חזה. הנקתי עד גיל חודשיים. ככה שכבר 3 חודשים אינני מניקה. אך עדיין יש לי מעט מאוד חלב. ולכן הרופא שאליו הלכתי לייעוץ הניתוח אמר לי לחכות עד לייבושו המוחלט. שאלתי היא : האם אפשר לקחת בשלב זה כדורים לייבוש החלב? אני לא רוצה לחכות שהוא יתייבש לבד, כי זה יכול לקחת המון זמן. תודה
שלום ליאור החלב לא מתייבש מיד ,יש נשים שמעידות שיש להן חלב במשך חודשים אחרי הגמילה .וזה תקין לחלוטין לצערי כדורים בשלב זה לא ממש יעזרו .כדורים שניתנים ליבוש חלב יעילים רק בימים הראשונים שלאחר הלידה ולא בשלב זה של ההנקה (או אי הנקה ). .לכן כדאי להמתין עם זה במעט ולהתייעץ שוב עם הרופא . בהצלחה נירית