קפיצות גדילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוקת שלי בת 5.5 חודשים ובשבועיים האחרונים ינקה בערך כל שעתיים. האםזו קפיצת גדילה וצורך שלה בהגברת כמות החלב? עד עכשיו היה לי שפע חלב והייתה יונקת כל 3, 4 שעות ולא הרגשתי קפיצות גדילה. עוד שאלה, כמה זמן לוקח עד שמגבירים את כמות החלב ביניקה תכופה?האם זה מיידי? כלומר עניין של שעות?
היי תמר, הגברת החלב מתבצע תוך מספר ימים בדרך כלל. זה לא ממש מיידי. קפיצה בגדילה באמת גורם לעיתים לתינוקות להגביר את כמות החלב שהם יונקים וגם התדירות. התדירות הגבוהה יותר גורם לך לייצור יותר חלב. זה מגרה את התפוקה יותר מאשר קודם לכן את מייצרת יותר. אם את זורמת איתה אז מהר מאוד הדברים יסתדרו. צריכים סבלנות ולהבין למה ואיך זה קורה. הטבע לא מאכזב!! בהצלחה אלן