ווסת אחרי לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום כעת שמונה חודשים אחרי לידה וטרם קבלתי ווסת. במשך 5 וחצי חודשים הנקה מלאה, בחודשיים האחרונים מניקה רק בבוקר ובלילה. האם יש צורך להבדק אצל רופא, או שנורמלי לא לקבל ווסת כאשר מניקים? תודה!!
היי מיטל, אין לך מה לדאוג. שכיח אצל אימהות מיניקות שאין ווסת אפילו עד אחרי גמילה. לא נראה לי שיש בעייה אם כי תראי אחרי הגמילה הטוטלית לא מופיע ווסת. יש אימהות שמקבלות אפילו אחרי 6 שבועות ויש את אלה שלא מקבלות אפילו עד כמה חודשים אחרי הגמילה. בברכה אלן