חלב שלא יוצא
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, לפני ימים התייעצתי איתך בנוגע להנקת פעוט בן שנה+8. לאחרונה שמתי לב שזה לא שכמות החלב פחתה. הציצי אכן מתמלא חלב כאשר יש גירוי אבל החלב לא יוצא. כאילו שהחריצים שהיו בפיטמה ו"השפריצו" את החלב נסתמו. נשאר רק חריץ אחד דרכו יוצא זרזיף דק. יש פיתרון? ניסיתי לעסות את השד וגם מקלחת חמה. זה לא עוזר. נראה לי שהפיטמה סתומה. יש דבר כזה? תודה.
היי יעל, לרוב אין סתימה ללא כאבים של צינורית מלאת חלב ללא מוצא. אז אם לא כואב אז אולי את לא מצליחה להוציא שפריצים אבל זה לא אומר שהתינוק כשיונק לא מצליח להוציא חלב. הכל עניין של טכניקה. צריכים לדעת גם איך לגרום לשפריצים - אחיזה = לחיצה במקום הנכון. לא נראה לי הגיוני פשוט שהצינוריות סתומות. אבל יש תמיד פעם הראושונה. כמובן בלי לראות אז קשה להעביר דעה מבוססת. בברכה אלן