גודש בחזה לפני לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון בשבוע 34, הריון סיכון גבוה עם יתר לחץ דם מטופל (עוד מלפני ההריון). אני במנוחה בבית כי הלחץ דם גבוה. יש לי כאבים עזים בציצי ברמות שלא הכרתי. הלכתי לכירורג שד שאמר לי שזה גודש של מים או חלב או שניהם כתוצאה מהלחץ דם הגבוה. שאלתי היא - מה עושים. הכאבים עכשיו כל כך תכופים ועזים שאינני יכולה לתפקד. אני הרבה עושה מקלחות חמות. אפשר לשים עלי כרוב ? ניסיתי לשים וזה עזר אך אני מפחדת שזה יישבש לי את החלב או את הקולוסטרום. תודה רבה
היי תמר, לא הייתי דואגת לגבי עלי כרוב. כיום יש עוד כמה שבועות עד שתצטרכי להיניק. אם זה יעזור לך להוריד את הגודש - אז כדאי לנסות. לא מאמינה שזה יפסיק לך את החלב לגמרי. אם נפוח אז אפשר קומפרסים קרים להורית את הנפיחות. תתייעצי עם רופא אם אפשר לקחת משכח. זה גם יכול לעזור עד הורדת הגודש. מקוה שזה יעזור. אלן