הנקה ורטינול
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה הנקה מלאה, לפני 3 ימים התחלתי להשתמש בקרם פנים מבהיר בעל ריכוז גבוה של רטינול האם זה עלול להגיע לחלב ולפגוע בתינוק?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך לא נראה לי שזה בעייתי אבל כדאי להתקשר לאחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההנקה וההריון: ;. בילינסון" 03-937-6911 אסף הרופא: 08-977-0309 בהצלחה אלן
שלום בד"כ הריכוזים של הרטינול בקרם הם קטנים ולא פוגעים אבל ההמלצה היא לא להשתמש בקרמים על בסיס רטינול בהריון ולא בהנקה. ליתר בטחון. אם חשוב לך להבהיר כתמים יש עוד חומרים (טבעיים) שעוזרים להבהיר. פני לקוסמטיקאית פרארפואית שתשמעי עליה המלצות.