ייבוש חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, אני מעוניינת להפסיק להניק (אחרי שנה ו10 חודשים) ורציתי לדעת כיצד לייבש את החלב בשיטה טיבעית ללא כדורים. יש לציין שאני מניקה פעמיים ביום בוקר ולילה ואם עוברות יותר מ12 שעות מתחיל לי גודש, כיצד ניתן להפסיק להניק ולהמנע מגודש? בברכה ענבל
היי ענבל, אם תרגישי גודש אז עליך לשאוב קצת. רק עד הקלה. כדורים ממש לא אפקטיבים בשלב זה כי הם מבוססים על הורמונים והחלב בשלב זה לא נוצר כתוצאה מפעילות הורמונלית. אם תרגישי גודש - לשאוב קצת. לאט לאט תצטרכי לשאוב פחות. מדלגת . תנסי להשאיר הנקה אחת עד לסוף. תעבדי על הורדת ארוחה אחת - יום אחד להיניק אותו - למחרת לא לתת לו באותה ארוחה. אז פעמיים (יומיים) לדלג. אד שאת מסיימת עם ארוחה אחת. אז תתחילי עם הארוחה האחרונה. יום כן, יום לא. אלא אם זה גורם ליותר מידי גודש. אז תחזרי ליום לא - יומיים כן. אצל כל אחת זה שונה אז אין ממש חוקים לגבי זה. הכל עניין של ניסוי וטעייה. בהצלחה אלן