ניקוי משאבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לדעת מה הדרך הטובה ביותר לנקות את חלקי המשאבה? האם להשרות במים עם סבון, או להשתמש במברשת של בקבוקים? יש לי משאבת ספקטרה. בתודה מראש מירי
היי מירי, את צריכה לנקות רק את החלקים שבאים במגע עם החלב - לא לנקות את הצינוריות. תלוי מה גיל התינוק - ואיזה רמת סטריליות את רוצה להשיג - הרתחה פעם ביום הוא מומלץ ובמשך היום לנקות עם מים וסבון. להחסן בכלי סגור. אם התינוק כבר כמה חודשים אז יש שמדלגים על הסטריליזציה ורק שוטפים. בברכה אלן