שינוי בתדירות האכלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת מהי הסיבה/ות לכך שבני אכל עד כה כל 3 שעות ולפני מספר ימים שינה את תדירות ההאכלה שלו לכל שעתיים. יש לציין שהוא עבר קפיצת גדילה היום הוא בן 4 חודשים וניזון מהנקה מלאה. תודה.
היי סמדר, התפוקה שלנו וגם התינוק הם דינמיים. יש עליות וירידות בכמות החלב שלנו על פי אכילת התינוק. יש ימים שהוא רוצה יותר ויש שהוא רוצה פחות. יהיו מצבים שגורמים לשינויים אלה ולפעמים זה סתם קורה. הצטננות, או אף סתום גורם לפעמים לירידת בזמן ההנקות או תדירות או משהו שלא נראה לעין. יכול להיות משהו אצלך השתנה? עסוקה יותר מקודם - לא נחה, גם כל שעתיים נחשב תקין אז אין מה לדאוג. הוא יכול לחזור שוב לשלוש שעות אבל ככל שהוא ממשיך להתנהג כראוי - ללא כל סימן של חולי, או שינוי דרסטי בהתנהגות ותדירות היציאות ופיפי אין מה לדאוג. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן