הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! שאלתי היא כזאת : אני בהריון בשבוע 7 והרופא ביקש שאפסיק להניק את בתי בת השמונה חודשים כי ההריונות שלי בסיכון . העניין הוא שאכן עשיתי זאת בהדרגה עד שלפני יומיים הפסקתי לגמרי כי ראיתי שהיא לא רוצה וכנראה שלא הספיק לה . אבל עכשיו יש לי גודש רציני ושמתי עלי כרוב ועשיתי מקלחת חמה ורוקנתי טיפה אך זה לא עוזר ואינני יודעת מה לעשות יש עצות?
היי רויטל, הנקה לא אמורה לסכן הריון תקין. הגמילה אמורה להיות ממש איטית גם בישביל התינוק וגם בישביל השדיים. אמבטיה במים חמים יכולה לעזור לשחרר את הגודש. קומפרסים קרים אחר כך יכולים להפחית את הנפיחות. אני מקוה שאחד הדברים יעזור לך. שאיבה ידנית אולי תעזור אבל אם הרופא אסר אליך - אז את אמורה להקשיב לו. הגוף יסתגל ויש לקוות שזה יפחת תוך כמה ימים. בברכה אלן