שוידן בייטר בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יומיים עם כאבי גרון וחום חשבתי לפני האנטיביוטיקה לנסות את השוידן ביטר (שבעבר עזר לי מספר פעמים) רציתי לשאול אם מותר לקחת אותו בהנקה השם שלו באנגלית - SCHWEDENBITTER
היי עדי, אני לא מומחית גדולה בנושא תכשירים אלטרנטיבים. ולא שמעתי על זה שאת מזכירה. כדאי להתקשר לאחד המרכזים למידע על תרופות: 1. בילינסון: 03-9376911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 אולי יהיה להם מידע. זה לא רשום בספר שיש לי בכל אופן. בברכה אלן