תחושה לא נעימה לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הפסקתי להניק לפני יומיים לאחר 7 חודשים. מאתמול אני מרגישה תחושת "עפיפות" כאילו קצת מטוטשת. האם יכול להיות שהדבר קשור לשינויים ההורמונליים שגופי עובר ?אני יודעת שהיה לי פרולקטין מאוד גבוהה בזמן ההנקה, האם קשור ? תושה
היי נעה, יומיים של חוסר הנקה יכולים לגרום לגודש או דלקת. אם גמלת את התינוק באופן הדרגתי ולא חשת גודש אז סימן שזה לא נובע מזה. אני מציעה לך ללכת לרופא. זאת לא תופעה ידועה לי. ואנני רופאה. כדאי לבדוק מה זה. בברכה אלן