ויטמין די לתינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נותנת כל יום 2 טיפות של ויטמין די שזה 400 יחידות. בפורום ויטמין די http://www.vitamind.co.il/node/223 יש דעה שצריך יותר במיוחד עכשיו בחורף. מה דעתכן.
היי לך, זה לא קשור להנקה - אז דעתי שאישית בעניין היא שאנני בטוחה בכלל אם צריך לתת. יש לנו ארץ מלאת שמש - ויש אוכלוסיות שהן בסיכון - אלה שמכוסות בהמון בגדים - ולא מאפשרים חשיפה לשמש. אבל עד כמה שידוע לי חשיפה יומית לשמש מאפשרת ספיגת ויטמין D. שוב, אנני מומחית בזה. אבל תגלשי עוד ואני בטוחה שתמצאי פורומים של הורים שמדברים על זה.בברכה אלן