נגמר החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי תינוקת בת חודשיים , עד כה האכלתי אותה רק בהנקה ולעיתים שאבתי חלב והאכלתי אותה בבקבוק.כבר שלושה ימים שאני מנסה לשאוב וכמות החלב שיוצאת לי קטנה בצורה משמעותית ממה שהיה עד כה .מה עושים אני מפחדת שהיא לא אוכלת מספיק? תודה
היי רויטל, איין לך מה לחשוש. היא אוכלת מספיק - את רק לא מצליחה לשאוב. אין קשר למעשה בין שאיבה לבין היניקה של הילדה. שאיבה אינה מד לכמות החלב שאת מייצרת. ורק התינוקת מווסתת את כמות החלב שנוצר. יש גם דרים לשאוב יותר אבל זה אם אכן את חייבת לחזור לעבודה או לימודים. אם תרצי להשאיר מידי פעם - אז לא תהיה לך בעייה לשאוב כמות מספקת. אפילו אם זה במשך כמה שאיבות. זה לא חייב להיות הכל בבת אחת. כל עוד היא יונקת בכיף, עולה יפה במשקל כל שבוע ורגועה באופן כללי אז אין לך מה לדאוג. בברכה אלן