שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מניקה, התינוק בן חודש, מעוניינת לעבור לשאיבות מדי פעם. היכן יש מידע בנוגע לזה? איזו משאבה, כמה לשאוב, איך אורזים וכו'... תודה
היי יעל, יש לנו ספרון שכתוב בו הכל. ניתן להזמין אותו דרך המשרד של מ.מ.ש. 03=6472411 בשעות 10:30 עד 13:00 עם כרטיס אשראי. עלות 25 ש"ח. יש לנו גם קליניקה לקבוצה קטנה של אימהות וניצן במסגרת הזאת לנסות את כל סוגי המשאבות. יש לקבוע תור מראש. אבל בקיצור - יש לשאוב מתי שנוח לך. אפשר לצבור כמויות קטנות במקרר ואז להקפיא או לשמור בקירור מספר ימים. בברכה אלן