גזים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מניקה הנקה מלאה . אם אני אוכלת תפוזים זה עושה גזים לתינוק בן חודשיים? תודה מראש
היי רנדה, תנסי ותראי. לא כל דבר משפיע לרעה על התינוק. יש רשימה ארוכה של דברים העלולים כן להשפיע אם אכן התינוק מאוד רגיש. אבל למה לשלול הכל על הסף? אין כל מאכל שאסור לאם לאכול בהנקה. אם את אוכלת הכל במיון סביר אז לא אמורים להיות תגובות מצד התינוק. מאידך, יש אימהות שתינוקן באמת סבל מהבוקר על הלילה וכן אתרה מאכל שהישפיע. אבל זה לא חוק ברזל ומה שמפריע לתינוק אחד לא חובה שזה יפריע לשני. בברכה אלן