משאבת ספקטרה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני משתמשת במשאבת ספקטרה של יד שרה. בפעם האחרונה שכחתי לחבר אליה את הפילטר. חיברתי את הצינורית ישירות. האם יש חשש לחלב? האם מותר להשתמש בו? בתודה מראש מירי.
היי מירי, אני מכירה טוב את המשאבה הזאת. אני גם מוכרת אותן. אין לך כל חשש כי המשאבות שאני מוכרת להם אין בכלל פילטר כזה. אני גם גיליתי מאימהות שמשתמשות במשאבות של יד שרה - לפעמים הפילטר מונע שאיבה. אבל לא אצל כולן. אתמול הייתי אצל מישהי שיש לה ספקטרא מיד שרה ואין בכלל פילטר. הוא לא חיוני כנראה. בברכה אלן