הקפאת חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חזרתי לעבוד אחרי שלושה חודשים. אני עובדת יומיים קצרים ומשאירה לתינוק שלי חלב שאוב. האם אני יכולה להשתמש בחלב שהופשר גם אחרי יומיים במקרר? עוד שאלה: חלב ששאבתי ושמתי במקרר, אם אחרי יומייים אני לא משתמשת בו, האם אני יכולה להקפיא?
היי תמר, אפשר להשתמש בחלב שהופשר אחרי יומיים. עדיף להקפיא חלב שאוב ישר אחרי השאיבה אם יש חשש שלא תשתמשי בזה מיד. אין תשובה חד משמעות לגבי החלב אחרי יומיים כך שאף אחת לא יודע להגיד בוודאות מה קורה לחלב. לכן עדיף להקפיא ולהפשיר לפי הצורך.. בהצלחה! אלן