צורת החזה אחרי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33 בהריון עם שתלי סיליקון. מתלבטת האם להניק. האם יש משמעות למשך ההנקה (חודש או 1/2 שנה) לעניין צורת החזה בסיום ההנקה? תודה
היי שנית, זאת לא ההנקה שמשנה את החזה. ההריון והתהליך כבר מכין את השדיים אם תרצי להיניק או לא. תמיד כדאי להתחיל להיניק. בתקווה שתהני וכמובן התינוק מרוויח. יש המון משמעות להנקה וככל שמיניקות יותר הסטטיסטיקה מראה הטבות בריאותיות. מגיע לתינוק לקבל הכי טוב. וכולן רוצות את זה עבור התינוק שלהן אז למה לא לתת? בכל אופן, ביום ד' יש לנו בשעה 18:00 מפגש לזוגות בהריון בנושא "הכנה לקראת ההנקה ובואו של התינוק לעולם". לא רק על ההנקה אבל על הצרכים הפיזיולוגיים של התינוק בשבוע הראשון לחיים. מאוד עוזר להבין אותו למרות שהוא אינו מדבר.03-6472411 אתם מוזמנים. בברכה אלן