קבלת וסת לאחר לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה את תינוקי כבר שנה וחודש, עדיין לא קיבלתי וסת מאז הלידה, האם זה תקין???
היי גל, כן, זה מאוד הגיוני. למרות שגם אימהות שמיניקות באופן "מלא" יכולות כבר לקבל וסת אחרי 6 שבועות. יש כמונו שמקבלות רק אחרי הפסקה מוחלטת של ההנקה. בברכה אלן
שלום ! אני הנקתי את התינוקת שלי חצי שנה. הפסקתי להניק לגמרי לפני שבוע וחצי, ועדין לא קיבלתי וסת. האם אני צריכה לדאוג? והאם יש כדורים לזירוז הוסת? ואם זה לא מסוכן. תודה