טפטוף..
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש דרך לעצור את הטפטוף מהשדיים מבלי לפגוע בתפוקת החלב? אני ישנה בחזיה ופדים כי טפטוף החלב מציק לי אבל ואשמח מאד לאוורר קצת את הפטמות...
היי אפרת, לרוב הטפטוף מפסיק כאשר נוצר איזון בין כמות החלב שאת מייצרת לבין הכמות שהתינוק צריך. אם את גם שואבת אז לרוב את מייצרת יותר ממה שצריך וימשיך לטפטף. לפעמים אם מיניקות רק מצד אחת בכל הנקה (ההמלצה היא להיניק משני הצדדים) זה גם יכול לקראת. שינוי כלשהו במה שאת עושה עלולה לעזור. בברכה אלן