עזרה בגמילה חלקית מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היכן אוכל למצוא פיטמת גומי לבקבוק ןלא סיליקון של חברת נוק? אני לא מוצאת... ושמעתי שיותר קל לתינוקות לעבור לפיטמה הזאת ולאכול מהבקבוק ...ע"מ לגמול אותם חלקית מהנקה . אני צריכה לחזור לעבודה....
שלום לך, קל לכל תינוק לאכול מכל פיטמה מלאכותית. אין לזה כל טכניקה - יש רק רצון או חוסר רצון. אין פיטמה אחת שדומה יותר לשד אימו - כך שחבל על המאמצים למצוא כזה. אני לא יודעת גם איפה אפשר לרכוש את הנוק. בברכה אלן