חזייה וכרית הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 40, אוטוטו מניקה, וזקוקה להמלצה על חזיית הנקה איכותית ונוחה, ועל כרית הנקה תודה ויום נפלא הדר
היי הדר, לגבי חיות זה מאוד אישי. תלוי איזה מידה. לגבי כריות - היות האמורים להעזר בהם אחרי שמצמידים את התינוק בצורה נכונה לשד - אני אישית לא ממליצה על אלה שצריכים לקשור מסביב לגוף עוד טרם התחברות. אני מאוד ממליצה על ה"כריתוש" הכרית הקטנה של כריתי - שוב לזכור שנעזרים בה לאחר התחברות התינוק כדי לתמוך בזרוכות והידיים שלך. בברכה אלן