הקפאת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוק שלי נמצא בפגיה, אז אני שואבת חלב כל 3 שעות. נותנים לו 30CC לאכול כאשר אני שואבת 50CC . האם אני יכולה לאחד את הכמויות שנשארו (במשך כל היממה) ולהקפיא ? או שניתן להקפיא רק חלב שרק נשאב עתה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי ניתן לאחד חלב מכמה שאיבות באותה יממה אך חשוב אם תרצי להוסיף חלב שאוב לחלב שכבר קורר,קררי אותו במקרר ואז תוסיפי . לא מומלץ לשאוב ישירות לתוך בקבוק המכיל חלב מקורר או קפוא. בכל מקרה המלצה היא לשמור חלב בכמויות קטנות , ולכן אם יש לך אפשרות לא לערבב בן המנות , מה טוב. בהצלחה נירית יועצת הנקה מוסמכת ibclc