האכלת חלום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחרונה כמה חברות המליצו לי על האכלת חלום,בטח אתן יודעות מה הכוונה,להעיר את התינוק ב22:30 ומתוך שינה להאכילו וגם להחליפו,מה דעתכן??? האם זה עוזר לו לשון טוב יותר???? ולי???.....
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני יש אימהות שזה מצליח להם . סוגית השינה הרציפה בלילה הינה בעיה שהורים רבים נתקלים בה .כשתינוקות יהיו בשלים לישון לילה רצוף, הם יתחילו לעשות זאת, ומניפולציות כדי לעשות זאת מוקדם מדי לא רצויות. וברוב הפעמים גם מאוד מתסכלות כי הן לא מצליחות את יכולה לנסות, אם זה יצליח, מציון . ואם לא ,אז אל תהיי מתוסכלת . בהצלחה נירית יועצת הנקה מוסמכת ibclc