הנקה ,שינה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי ילדה בת לפני כ-4 שבועות והיא יונקת בלבד . שאלתי: האם עליה של 170 גרם בשבועיים הראשונים זה מספיק? האם זה לא תת מישקל ? ביתי מתעקשת לא להעיר את התינוקת בשנת הלילה ויוצא שהתינוקת ישנה 5-6 שעות ברצף . זמן הנקה יחיד עורך לפעמים כ.1/2 שעה לי נראה שהתינוקת לא מרגישה נוח כל הזמן היא נעה משתחררת מהשד, פשוט חוסר מנוחה בזמן היניקה . מחכה לתשובתכם נורית
שלום סבתא נורית תינוקת בשלושה ארבעה חודשים הראשונים לחייהם אמורים לעלות בסביבות 170 גרם לשבוע . כמה הנקות בסה"כ יש לה ביממה? כמה פיפי וכמה קקי ב 24 שעות ? קקי דליל, צהוב, ועם גרגרים, ומה לגבי ההנקות - האם היא מקבל שד אחד או שניים בהנקה? כל הדברים הללו ועוד אחרים יכולים להצביע על כמויות החלב שהיא מקבלת . אם הכול בסדר והתינוקת מתפתחת כמו שצריך במקרים רבים אין צורך להעיר בלילה ( ביחוד אם היא מעל 3 קילו ) חוסר נוחות על השד יכול לנבוע מסיבות רבות . בעניין זה ההתי ממליצה להתייעץ עם יועצת הנקה באופן אישי . שבוע טוב נירית יועצת הנקה מוסמכת ibclc