חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אם לילד בן שבועיים וחצי, אוכל חלב אם שאוב, בערך 50 סי סי בארוחה, בעוד אני שואבת 90 סי סי כל 3 שעות (נעזרת במשאבה ובידיים). שאלתי, אם אשאב פחות חלב כעת, זה עלול לפגוע בתפוקת החלב העתידית? חבל לי על כל החלב שמיותר שמתבזבז.....
שלום לך עידית, השאיבה לא ממש דומה ליניקה. לכן ההנחיות קצת שונות. כדאי להיניק את התינוק כדי לוודא שהוא אוכל על פי הצורך האמיתי ולא לפי הקצב שלך והבקבוק. זה מטעה לגבי הכמויות שהוא צריך גם. אם את רוצה לעבור להנקה - יועצת הנקה מוסמכת יכולה לעזור לך. אין ממש יתרון לתת חלב שאוב בבקבוקים. וחבל סתם להרגיל את התינוק לכמויות יותר גדולות למה שהוא צריך. בכל אופן, הגוף מסתגל לכמות שאת מייצרת גם עם השאיבה. אם הוא יהיה זקוק לעוד חלב בהמשך כשהוא גדל - אז תצטרכי פשוט לשאוב יותר. זה מבוסס על היצע וביקוש. בהצלחה אלן