הנקה והריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי כבר בת 5 חודשים ורק יונקת אני מאוד רוצה להיכנס להריון אבל באותה מידה גם מאוד רוצה להמשיך רק להניק. מה אפשר לעשות?????????
שלום לך, אולי כדאי לסמוך על הטבע (או על הקב"ה - לפי התפיסה שלכם!) יש סיבה למה שלא נכנסים מהר להריון נוסף - גם גופני וגם נפשי. ככל שאת מיניקה פחות אז תקבלי כבר וסת. אם את כבר מקבלת אז יש סיכוי שכן תכנסי להריון. אבל אין מה לדאוג כי גם אם כן, אז אין כל סיבה להפסיק להיניק. אפשר להיניק ולעבור הריון ללא כל בעייה. לכל הריון סיכון של הפלה טבעית - וההנקה לא מפריע או מסכנת הריון תקין. בברכה אלן