הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר חודש לא מניקה . הייתי רוצה לחזור לזה. האם אפשרי או מאוחר מידי? והאם צריך לזרוק את החלב שיוצא בהתחלה אם אני יחזור להניק?
לקריאה נוספת והעמקה
היי לימור, זה אף פעם לא מאוחר מידי. אבל תלוי בתינוק. האם הוא מוכן לינוק או לא. אם כן, אז אין כל בעייה להתחיל כבר עכשיו. תניקי כמה שהוא ירצה. ולאט לאט החלב יתרבה. אין כל בעייה גם עם החלב שיש בשדייך. החלב בסדר גמור. אין כל חשש. אם התינוק לא מוכן אז כדאי שתפגשי עם יועצת הנקה מוסמכת, אולי היא תצליח לשכנע אותו!! לא ציינת בן כמה התינוק. כמובן ככל שהוא קטן יותר כך הסיכוי גדול יותר. אבל אי אפשר לדעת עד שלא מנסים בהצלחה אלן