כאבי בטן בזמן הנקה- בבקשה דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 3 חודשים, נראה כי כבר עברו הגזים או הופחתו מאוד אך בימים האחרונים כמעט בכל פעם שהוא אוכל הוא מתפתל מכאבי בטן ולא מצלי כל כך אכול, אני שואבת ונותנת בקבוק והוא אוכל יותר טוב אבל גם יש כאבים. האם מישהי מכירה תופעה זו ופתרון, הייתי אצל הרופא והוא שלל פטרייה ואת כל הדברים האפשריים הוא טען כי הוא בריא מאוד ולא ידע לתת פתרון.
לקריאה נוספת והעמקה
היי ליאת, במקרה הזה - שכבר היית אצל רופא, אני מציעה ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת לבדוק תנוחה - או כל דבר אחר טכני או אנטומי שאולי הרופא לא מודע לקיומו. לא ממש עניין רפואי. בברכה אלן