שתלי סיליקון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שתלי סיליקון,מתחת לשורש. האם ניתן להניק,היכן אוכל להיבדק לפני הלידה. ניסיתי לקבוע אצל המנתח הפלסטי שעשה לי אך קיום הוא עמוס....
לקריאה נוספת והעמקה
היי רחלי, זה רעיון טוב והמקום להתחיל את החקירה. יש נשים שעוברות השתלה ולא מתקשות בהנקה. זה משנה מאם לאם אז כדאי להתחיל בהנקה - ולהתמודד עם בעיות אם אכן תתעורנה. ואולי בכלל לא תהיה בעייה. כדאי ללכת למפגש טרום לידה. יש בבתי חולים וגם פרטי. אצלנו יש כמעט כל חודש ב-מ.מ.ש. - www.mamash.org.il מאחלת לך הצלחה רבה! אלן