מתחיל להיגמר החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ילדה בת 7 חודשים שאוכלת פירות וירקות במעון ובבית היא רק יונקת ( סרבנית בקבוק) . נסיתי גמילה וזה לא עזר , נסיתי גם דייסה בכפית וזה ממש לא הסתדר. אני עוברת גירושים מכוערים ואני מרגישה שנגמר לי החלב . האם החלב נגמר בגלל שאני מתוחה ועצבנית ? מה לעשות?
שלום רב, צר לי לשמוע על הנסיבות שלכם. הלחץ והמתח יכולים להשפיע עליך ועל יכולתך להיניק. החלב ישנו אבל אם את לא מיניקה בכיף והנאה ומקדישה לזה תשומת לב - אז זה כן יכול להתדרדר. זה לא רק ההנקה אלא ההתיחסות לתינוקת אם כי ההנקה וההענקה לא רחוקים זה מזה. כשאת איתה תשתדלי להיות ממש איתה ולנסות להדחיק את הדברים הלא נעימים החוצה. תרגיל לא קל. החלב לא נגמר כל כך מהר וגם דבר שהוא הפיך. אם לא הצלחת היום להיניק בכיף או הרבה אז מחר אולי תצליחי יותר. ככל שאת מיניקה יותר אז כמות החלב רבה. ככל שאת נותנת לה מוצקים או תמ"ל אז פחות את מייצרת. אם את רוצה להמשיך להיניק אז תניקי אותה בלבד. כשאת איתה רק הנקה. תשאירי את המאכלים המוצקים למטפלות. כמובן זה נכון אם את נהנית ורוצה. מקוה שזה יסתדר. בברכה אלן