שאלה אולי הזויה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 3 וכבר שבוע סובל משילשושים, הקאות וכמעט ולא אוכל.הוא ינק עד גיל שנתיים.כרגע אני מניקה את בני הצעיר, תינוק בן 4 חודשים. היום נתתי לבן הגדול לשתות מעט חלב שאוב על מנת שזה אולי יעזור לו להתחזק ולהחלים. זה טוב? רע? יכול להועיל? אשמח לתובנות...
היי עמית, השאלה לא יותר הזוייה מאשר לשאול אם כדאי לתת חלב פרה!! בוודאי שלחלב אם הרבה מעלות ויש אפילו אנטרופולוגים הטוענים שגיל הגמילה של בני אנוש הוא באיזה שהוא מקום בין 4-7 שנים!! אז הייתי אומרת לך שאם זה מה שהוא מוכן לאכול זה בוודאי לא יכול להזיק. נהפוך הוא. החלמה מהירה!! אלן