שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, חברתי ילדה לפני 30 שעות והיא לא ממש הניקה מאז (ניסתה..). השאלה היא אם היא חייבת לשאוב עד שהיא חוזרת הביתה כדי לשמור על כמות חלב להמשך, ואם כן, כל כמה זמן? במידה ולא מצליחים להניק, ממתי בעצם אחרי הלידה חשוב להתחיל לשאוב? תודה, נועה
היי נועה, חשוב לשאוב כדי לתת לתינוק את הקולוסטרום שמכיל נוגדנים וחלבונים והרבה דברים טובים. חבל שהוא לא יקבל. זה גם שומר על האופציה להפיק חלב לתינוק עד שההנקה מסתדרת. ההנקה תמיד מסתדרת אם אכן האימא רוצה להיניק, וכל עוד היא מספקת את החלב שלה במקום חלב מלאכותי אז היא תצליח לחזור להנקה מלאה. גם אם מידי פעם היא נותנת פורמולה לא הכל מועד לכשלון. מיד אחרי החג כדאי לה לבוא אלינו לקליניקה (יום ה' - עלות 150) או להזמין יועצת הנקה מוסמכת הביתה. (בין 300-500 ש"ח לביקור) שהיא לא תכנס ללחץ. הכל יסתדר. מזל טוב. וברכות חג שמח. בברכה אלן