שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה לגבי הנקה ושאיבת חלב, עד עכשיו בשבועיים וארבעה ימים שעברו מאז שהקטן נולד הנקתי בלבד (למעט כמה פעמים בודדות שנתתי מטרנה) ופעם אחת ששאבתי וזה עשה לי גודש נוראי. שבוע הבא אני חוזרת ללמוד (פעמיים בשבוע, 4 שעות כל פעם) ואני רוצה להתחיל לשאוב חלב, אבל מפחדת נורא שיהיה לי שוב גודש... צריכה עצה איך אפשר לשאוב ולהמנע מגודש???
היי מירב, אם את מיניקה משני הצדדים כמו שמומלץ אז למספר ארוחות תנסי להיניק מצד אחת וכאשר את רוצה לעבור לצד שני - תתני שוב את הצד הראשון. אחרי שהוא מסיים את הארוחה תנסי לשאוב מהשד שלא היה בשימוש. אין חוקים וזה הרבה עניין של ניסוי וטעייה. זה שהיה לך גודש פעם לא אומר שהוא יחזור. תנסי לשאוב אולי כמויות קטנות ותצברי עד שאת מגיעה ל"מנה". בהצלחה אלן