כאבים ורגישות נוראית בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מניקה מזה 10 ימים. ב3 ימים האחרונים יש לי רגישות נוראית בפטמות-אני ממש לא יכולה שמשהו יגע שם-גם לא חולצה או חזייה.חוץ מזה הפטמות שורפות-בעיקר בסוף הנקה ואחריה. ממש מיואשת-ניסיתי את הגביעים של מדה (זה מיועד במקור לפטמות שקועות) וזה עזר לכמה ימים אבל עכשיו כלום לא עוזר... אשמח לקבל עזרה מנסיונך... תודה מראש טלי
היי טלי, צר לי לשמוע על הכאבים!! ממש לא נעים. את צריכה לראות יועצת הנקה מוסמכת. ודחוף. אני חוששת שאני לא יכולה לעזור לך הרבה עם התנוחה דרך הפורום. אם את מתל אביב את מוזמנת לקליניקה לקבוצה קטנה שיש מחר ב-עמותת מ.מ.ש. ראי www.mamash.org.il או תזמיני יועצת הביתה. זה באמת דחוף וזה יעזור לך הרבה ויפתור את הבעייה. זה לא אמור לכאוב כך. בברכה אלן