תינוקת מקיאה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת שבועיים ויונקת מלא, הקיאה5 - 4 פעמים מאז שנולדה. אני לא מדברת על לפלוט אלא ממש להקיא כמות גדולה של חלב. חוץ מעניין ההקאות היא יונקת בסדר. יכול להיות שזה בגלל טלטולים רבים מידי שאחותה מזיזה אותה?
היי, טבעי שמידי פעם תינוק חדש מקיא. אם זה לא מלווה בירידה במשקל או חוסר רוגע , חולי, או כל סימנים אחרים שלא טוב לו - אז אין מה לדאוג. לא נראה לי שזה קשור לטלטולים.אם את רואה שלא טוב לו באופן כללי אז כדאי ללכת לבדיקה רפואית. בברכה אלן