משאבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לתינוק בן שישה שבועות, אני מתכוונת לחזור לעבודה כשהוא יהיה בן שלושה וחצי חודשים והייתי רוצה לקנות משאבה (העבודה היא במשרה מלאה). לילד הקודם שאבתי במשאבה ידנית של אוונט שהייתה טובה אבל עיצבנה אותי בגלל כל החלקים והמאמץ ולכן אני מעוניינת הפעם לקנות משאבה חשמלית. מה מומלץ? שמעתי על האמדה שהיא טובה השאלה היא אם יש מקום בירושלים או באיזור גוש עציון שניתן לקנות אותה ואם יש מקום שניתן להתנסות לפני הקנייה? בנוסף, איך היא מבחינת משקל- אני רוצה לנסות לשאוב יותר בבית אבל ברור לי שאני אצטרך לשאוב גם בעבודה? תודה.
היי מרים, אני לא מכירה מקום בירושלים שניתן לנסות את האמדה. תבואי לתל אביב - ונוכל להראות לך את כל המשאבות. זו רק שעה נסיעה. www.mamash.org.il האמדה מאוד קלה - גם נמכרת עם תיק נשיאה. בברכה אלן