פציעה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוק שלי יונק מימני עד שירד לי דם מה פיטמה מה לעשות להמשיך להניק או להפסיק כי יורד לי דם וכאב
היי מרינה, דם לא מפריע לתינוק או לחלב שלך. עדיף להמשיך אבל את צריכה לקבל עזרה כדי למנוע את הפציעה. זה נובע מתנוחה לקוייה. אם יש לך איך להגיע אלינו מחר - יש קליניקה לקבוצה קטנה ומוריד את מחיר ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת בהרבה. 03=6472411. חבל לא לטפלת בזה. בדרך כלל אחרי ביקור אחת את תהיי משוחררת. אם את לא יכולה להגיע אז תזמיני יועצת הנקה מוסמכת מאזורך או תלכי למפגש של ליגת לה לצ'ה שיש כל חודש בהרבה מקומות. www.lllisrael.org.il זה לא אמור להכאיב כך. בברכה אלן