שאלה בנושא ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מספר ימים עברתי חוויה לא נעימה שכללה המון לחץ ומצב נפשי ירוד כולל עצבים כתוצאה מכך ייצור החלב פחת בצורה משמעותיתהאם יש אפשרות להחזיר את המצב לקדמותו(שהחלב יחזור)ואם כן כיצד עושים זאתתודה מראשרינת
היי רינת, כן, ברגע שאת מרגישה כבר יותר טוב - החלב יחזור. הוא לא ממש נעלם. כל עוד התינוק יונק ללא הפרעה אז אולי רק נדמה לך שאין או שיש פחות חלב. הכמות לא נפגע באופן פתאומי כל כך בכלות. ככל שתניקי יותר כך יחזור תפוקתך. מקוה שתרגישי טוב!! בברכה אלן